Welke merk/type boren is het best ?

Welke merk/type boren kan het meest hebben en is het sterkst en welk merk is het best ?

Toegevoegd na 1 uur:
Gewoon universeel dus hss ( alleen je hebt meerdere )

Maar ik zoek dus een setje boren het maakt niet uit hoe duur ze zijn al zijn ze 200 euro ze moeten goed zijn/het best.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hout,metaal,steen of betonboren?

Het beste antwoord

Ik heb zelf een set titanium boren aangeschaft en ik ben er zuinig op al was het mijn eigen kind. Altijd dat uitlenen ben ik met het ingebruik nemen van deze set mee gestopt want je kan altijd achter je eigen spullen aanlopen en nu weet ik zeker dat mijn set compleet blijft. de reden is eigenlijk de prijs van de set want die was 125 euro maar die boren hoef je eigenlijk nooit te slijpen. Boor je perongelijk op een stuk betonmuur met je ijzerboor dan geeft dat geen ruk want daar kunnen ze gewoon tegen.Ik gebruik ze nu ongeveer drie jaar en ze zijn nog zo scherp als toen ik ze kocht. De beste investering die ik ooit gedaan heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De boren van het merk BOHRCRAFT ® voldoen heel erg goed, voor meerdere klussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het beste weet ik niet, maar naar een paar fopboren (volgens mij aluminium disposables ofzo) heb ik boren van piranha aangeschaft. vind het fijne boortjes